Priser
Moms ingår i priset med f.n. 6 %.
Betalningsalternativ
- Postförskott
Kostnad: 85kr
Du handlar med traditionellt postförskott och betalar när du hämtar varorna.
- Förskottsbetalning
Kostnad: 0 kr
Du betalar in pengar i förväg på vårt bankgiro nr 5669-6990. Efter att du skickat din order i kassan får du information på skärmen samt via E-post hur du går tillväga. (Räkna med någon dags extra leveranstid om du väljer förskottsbetalning)
- Kortbetalning
Kostnad: 0 kr
Du betalar med ditt Visa eller Mastercard via Certitrade / Euroline 100% säkert. All information är krypterad med SSL - 128 bit. Pengarna reserveras på Ditt konto och dras vanligen inom 24 timmar från Du lagt Din beställning. Alla transaktioner genomförs enligt den nya säkerhetsstandarden 3D-Secure.
- Payson
Kostnad: 0 kr
Med Payson kan du betala med kontokort eller Internetbank via en betalningslänk, som visas efter lagd order. Mer information om Payson finns på www.payson.se.
- Faktura
Faktura erbjuds endast kommuner, föreningar m fl som har organisationsnr. Vid beställningen uppger Ni namn, fakturadress, leveransadress, telefonnummer, e-postadress och vilken/vilka produkter beställningen avser. Har ni koder/referensnr - ange även detta!
Leveranstid
Normal leveranstid är 1-3 dagar.
Leveranssätt
Vi skickar beställningar som postpaket/brev/paketgods eller med din specificerade leverantör.
Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.
Frakt
Fraktkostnaden för en beställning debiteras efter den faktiska vikten, detta sker automatiskt i webbutiken och kostnaden för frakten redovisas i kassan.
Reklamation och returrätt
Du kan returnera boken om den är oanvänd och möjlig att sälja för oss igen. Du betalar själv returfrakten. För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.
Ångerrätt
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria böcker utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se
Skador på paket och ej uthämtade paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.
Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).
Produkten har blivit tillagd i varukorgen